3 תשובות
פרטי לדעתי
אני אוהבת שיש פרטיות מסוימת
אני אוהבת שיש פרטיות מסוימת
פרטי, אם העמוד שלך לא עסק כלשהו אין צורך.
יש המון יתרונות בחשבון אינסטגרם עיסקי אבל הבעיה שאי אפשר פרייבט, אני על חשבון פרטי כי אני לא אוהבת שאנשים שלא אישרתי ולא עוקבים אחרי צופים לי באינסטגרם, אם את בסדר עם זה תעשי עיסקי
באותו הנושא: