5 תשובות
יש זמנים שזה עמוס אז נתקע אבל בכללי לא. מתי זה עשה לך בעיות?
שואל השאלה:
כל פעם שאני באתר אני צריכה לטעון את הפרק פעמיים+ ולרענן את הדף כמה פעמים
אנונימית
לי הוא לא עובד בכלל
למי שלא עובד צריךvpn באפליקציה שלהם זה בא מובנה. ובכללי למי שאין מנוי אז זה לפעמים עושה בעיות כמו שאמרת לרענן פעמיים. ובמיוחד בזמנים עמוסים כמו ערבים .יש שם מדד של העומס ( אם הם לא משקרים)אבל בס"ה אין עוד אתר עם כל הסדרות...