5 תשובות
אל תחמיאי להן, והם הן מתלעמות צאי אלהין ביצאיה, "איזה בגדים מולשמים לבשתי" ואם הן אומרות מכוער תני להן אצבע משולשת ותגיד שאת חושבת שכן:)
אני לא יודעת למה ישר לקחתן את זה למקום של קנאה..
יש אנשים שפשוט פחות אוהבים ויודעים לפרגן, וחוצמזה יכול להיות שהן פשוט לא אוהבות את הבגדים שלך או משהו כזה (בלי לפגוע.. זה פשוט אופציה)
יכול להיות שזה בא גם מקנאה...
מאיפה לך לדעת מה עובר להן בראש? לפעמים זה מקנאה ואפילו רוב הפעמים, כי יש בנות מגעילות שרק מקנאות ולא מחמיאות! אז תתעלמי מהן ותפסיקי בכלל להחמיאה להן אם הן מתנהגות עליך מגעיל או בכלל...
אנונימית
בנות קנאיות. רק בגלל זה הן לא מחמיאות לך.
לאיים עליהן שאם הן לא יגידו מה דעתן עליך ויגידו שאת החיים שלהן לא תדברי איתן!
אנונימי
באותו הנושא: