9 תשובות
אני
אני
אנונימית
לי.
שואל השאלה:
אז מה אתם עושים עם זה?
אז מה אתם עושים עם זה?
אנונימית
אני,אין לי חברים ואין לי משפחה אז אני לבד בודד ועררי
אנונימי
לי
כאילו אני לפעמים יוצאת אבל לא משהו מיוחד אז אני פשוט רואה סרטים/מדברת עם אנשים מחול/בסטיפס
כאילו אני לפעמים יוצאת אבל לא משהו מיוחד אז אני פשוט רואה סרטים/מדברת עם אנשים מחול/בסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי, איך אין לך משפחה?
אנונימי, איך אין לך משפחה?
אנונימית
יש לי .. פשוט לא בקשר
אנונימי
אני
באותו הנושא: