55 תשובות
כן, כי אני אוהבת טראש
לא,אין לי זמן
נופ פשוט לא התחברתי לזה
חס וחלילה כי זו תוכנית רדודה שמנסה לגרום לאנשים לריב בכוח
לא, זה לא מעניין אותי לראות שעה אנשים רבים ובוכים סגורים בבית
כן, זה כיף לדבר על זה אחרי זה בכיתה חח
כן .
כן, כבר מחכה
מתי יש
לא, אף פעם לא ראיתי וזה לא מושך אותי לנסות
כן
והביאו לשם אחת שאמרה שביבי שווה להיטלר
יהיה אקשן
כן, מצחיק לצפות באנשים רבים, טראש זה מצחיק. (אותי לפחות).

על מה המינוסים?
לא
לא מתחברת
כן, אבל בטח תוך 5 שידורים אפסיק
לא, משעממ
לא זה פשוט... לא מעניין
לא רואה איך ביזבוז הזמן שלי על לראות אנשים שלא אכפת לי מהם רבים מביא איזושהי תועלת
כן
אנונימית
נראלי
כן ברור ועכשיו הולכת להתחיל תקופה שהולך להיות יום שלם שהטלוויזיה פתוחה על ערוץ 26
כןן
יפהה יש מצב בחמות
כן זה מעניין
לא זה לא מעניין זה חופר כבר
כן
זה זבל טהור ולנקות את הראש קצת
Apf
זה התחיל כבר?
כן אני אוהבת ריאליטי
לא כי אני לא מתכוונת לראות חבורה של אנשים אומללים , משועממים , חסרי חיים , שכל מה שמעניין אותם זה לעשן , ללכלך אחד על השני , ולרכל.
כן כי אין לי חיים
אנונימית
לא, כי יש לי טעם. גם בריאליטי.
לא.
סתם תוכנית פח, נטו לראות אנשים רבים כל היום. אף פעם לא הבנתי מה מעניין בזה.
כן,הריאליטי היחיד שאני רואה וגם 2025.
אם 2025 ימשיך להיות טוב,גם אותו אראה.
כן כי אני משועממת
כן מכניס לי אקשן לחיים המשעממים שלי
למי שכתב על 2025 2025 טוב אבל נראלי שעשו כתבה על זה שלא יהיה עוד עונה
וואי כלכך כןן
כן, אני אוהבת לראות אנשים רבים וזה כיף לדבר על זה עם כולם
לא אוהב ריאלטי אז לא אבל אם המשפחה שלי רואה ואין לי מה לעשות אני אראה איזה 10 20 דקות
ברור אני אוהבת ריבים של אנשים
לא, לא צופה החרא הזה הזה, למה זה עוד קיים?
עריכה: מי שאמר כן, אתם עד כדי כך משועממים?
יכול להיות שיצא מצב שאראה מדי פעם
אני אוכל בשעה 9 בערך והמשפחה רואה תדבר הזה אז אין ברירה..
כן אני מחכה שיתחילל
אני יכולה להגיד עכשיו:"לא" גם לעצמי וגם בקשר לשאלה אבל אני יודעת שגם אם אני לא ארצה לראות אני אראה
ברור שכןן



מחכה!!!!!!!!!!!
אולי כי הבית יפה ולראות את הכניסה
אני תמיד אומרת שאני יראה ואני מתייאשת כנראה זה גם יהיה השנה
כן, התוכנית גרועה אבל אני אוהבת שיש לי פייבוריט ואז אני מרגישה שאני חלק מהריבים
רק את הכניסה של הדיירים כי זה הכי מעניין והשאר משעמם
אנונימית
לא זה מפגר כל עונהאותו דבר
לא כי זה תוכנית פח גדולה