55 תשובות
אחותי, אם את מתנשקת עם חברה שלך ולא נגעלת מזה, יש משיכה.
שואל השאלה:
פשוט עשינו את זה..
פשוט עשינו את זה..
אנונימית
ברכותיי
אתן לסביות/בי
אתן לסביות/בי
אתן נמשכות אחת לשניה ככה ש..
אם עשיתם את זה כמה פעמים ואף אחת לא עצרה את זה מלקרות אז זה אומר שיש משהו ביניכן חוץ מחברות טובות
ניראה לי שאת בי
אומר שהרבה בנים ירצו להצטרף אליכם בתור שלישיה... מה זה אמור להגיד?
את לא נמשכת אלייה?
זה בסדר, יכול להיות שזה כיף לכן פשוט ובנתיים לא אומר עלייכן כלום
מה זאת אומרת סתם מתנשקות לעזאזל.
אנונימית
חחח אמאלה זה קרה לי גם בעבר
ואז הבנתי שאני בי.
את נמשכת לנשים...
ואז הבנתי שאני בי.
את נמשכת לנשים...
אנונימית
אממ זה רק נשיקה?
אתן לא מתנשקות בלי סיבה. כנראה שיש משיכה אתן פשוט לא מודעות לזה. אבל עכשיו אתן כן. הכל בסדר יכול להיות שאתן בי
וואי מבטיחה שלפני כמה שנים זה בול ממש המקרה שלי עם חברה שלי והיינו פשוט חרמניות אז התנשקנו כל הזמן ולא היה לנו משיכה בכלל אחת לשנייה פשוט היינו חברות ממש טובות ואהבנו בנים ועד היום אוהבות בנים אבל שמעי יכול להיות אתן באמת לסביות או בי ואם לא שתדעי שזה בסדר וזה לא אומר כלום עליכן אבל אתן צריכות להפסיק כי מתישהו אתן כן תתחילו יותר להימשך אחת לשנייה לא שזה דבר רע אבל אם אתן לא רוצות שזה יקרה תתרחקו קצת ותשלטו בעצמכן ותכירו בנים ותצאו איתם.
אנונימית
נראה לי שזה אומר שאתן לסביות או ביסיות
מזלט
רק שאלה אחת: בת כמה את?!?!?!?!
מזלט
רק שאלה אחת: בת כמה את?!?!?!?!
או שאתם לסביות או ביסקסואליות .
אתן אולי מכחישות את זה אבל זה לא הגיוני שאתן מתנשקות כל הזמן ואתן לא נגעלות , אתן לא סתם חברות טובות יש משהו הרבה מעבר לכך אבל אף אחד מכן לא חושבת על זה ככה ואק בגלל זה אתן חושבות שאתן רק חברות טובות , אני לא חושבת ( תקני אותי אם אני טועה ) שאת או חברה שלך חשבה לעצמה אם זה באמת רק ככה , שאתן לא נמשכות אחת לשנייה או שאתן הרבה מעבר לכך ופשוט לא העלתן את זה בדעתכן כי אתן חושבות שאתן סטרייטיית .
אתן אולי מכחישות את זה אבל זה לא הגיוני שאתן מתנשקות כל הזמן ואתן לא נגעלות , אתן לא סתם חברות טובות יש משהו הרבה מעבר לכך אבל אף אחד מכן לא חושבת על זה ככה ואק בגלל זה אתן חושבות שאתן רק חברות טובות , אני לא חושבת ( תקני אותי אם אני טועה ) שאת או חברה שלך חשבה לעצמה אם זה באמת רק ככה , שאתן לא נמשכות אחת לשנייה או שאתן הרבה מעבר לכך ופשוט לא העלתן את זה בדעתכן כי אתן חושבות שאתן סטרייטיית .
זה לא אומר כלום
ברור שזה אומר משהו
אז אתן לסביות בי או פאן כמוני
אני וחברה שלי מקרבות לשון סתם בשביל הדרמה והצחוקים.
בת כמה את?
אנונימית
זה אומר שאתן אוהבות להתנשק. זה לא בהכרח אומר שאתן נמשכות אחת לשניה.
חחח גם אני התנשקתי עם חברות שלי צרפתית כי רציתי לראות איך זה
(לא התנשקתי לפני)
ולשאלה- אם אין ביניכן משיכה ואתן עושות את זה סתם זה פשוט מוזר...
אבל תעשו מה שתרצו
(לא התנשקתי לפני)
ולשאלה- אם אין ביניכן משיכה ואתן עושות את זה סתם זה פשוט מוזר...
אבל תעשו מה שתרצו
אנונימית
זה בסדר
זה לא אומר שאתם לסביות
זה לא אומר שאתם לסביות
אנונימית
זה שזה לא מגעיל אותן לא אומר שהן לסביות, אפשר להירגע?
גם אני מתנשקת עם חברות שלי לצחוקים או כי אנחנו רוצות להתאמן.
זה פשוט טיפה מוזר זה הכל
גם אני מתנשקת עם חברות שלי לצחוקים או כי אנחנו רוצות להתאמן.
זה פשוט טיפה מוזר זה הכל
שאתן נמשכות אחת לשניה...
זה ממש אבל ממש גרוע אבל תגידי לי איפה אתם מתנשקות כי אני ממש ממש ממש ממש ממש רוצה לראותאת זה
כניראה שיש בינכם רגש שאתן מתכחשות לו
אמ זה נשמע דיי מוזר אבל אני חושבת שאתן נמשכות אחל לשנייה ופשוט מכחישות.
הייתי עושה מין יבש עם חבר לפני המון שנים במשך איזה שנה.
הוא בסוף יצא מהארון, אני הבנתי שאני לא נמשך לזה אז חתכתי.
עד היום לא מסוגל להסתכל על גברים בצורה מינית.
סתם סקרנות של גיל ההתבגרות נראה לי, אתן בסדר!
וגם אם אתן בי או לסביות, הכל טוב.
הוא בסוף יצא מהארון, אני הבנתי שאני לא נמשך לזה אז חתכתי.
עד היום לא מסוגל להסתכל על גברים בצורה מינית.
סתם סקרנות של גיל ההתבגרות נראה לי, אתן בסדר!
וגם אם אתן בי או לסביות, הכל טוב.
אנונימי
בירכתי את בי או לסבית
אנונימית
תפסיקו לרשום שטויות, זה לא אומר שהן לסביות/בי או נמשכות אחת לשניה, זה אומר שזה סתם מגעיל, זה הכל, יש מלא שמתנשקות אחת עם השניה ולא נגעלות, זה אומר שהן נמשכות?
תפסיקו לקפוץ למסקנות סתם.
תפסיקו לקפוץ למסקנות סתם.
אם הן לא מרגישות משיכה זאת אומרת שהן לא מרגישות מחורמנות אחת מהשנייה ... שהן לא רוצות סקס אחצ עם השנייה...
זה לא היה סתם נשיקה זה נשיקה עם רגש תוך כדי שהן אחת על השניה ולדעתי זה דווקא חמוד אבל זה נשמע שהיא בי
אנונימי
לא קרה לי,
יכול להיות שאת אוהבת גם בנים וגם בנות זה אפשרי:)
יכול להיות שאת נמשכת לשני המינים.. זה בסדר, לא קרה לי.
אם את נמשכת אלייה, אז כן, את נמשכת לבנות, אם את נמשכת גם לבנים, אז את בי
אם את נמשכת רק אל בנות, , את לסבית.
יכול להיות שאת אוהבת גם בנים וגם בנות זה אפשרי:)
יכול להיות שאת נמשכת לשני המינים.. זה בסדר, לא קרה לי.
אם את נמשכת אלייה, אז כן, את נמשכת לבנות, אם את נמשכת גם לבנים, אז את בי
אם את נמשכת רק אל בנות, , את לסבית.
מאיפה לך לדעת אם היה רגש?^^
ומה זה נשמע שהיא בי?
אתה בכלל לא מכיר אותה.
ומה זה נשמע שהיא בי?
אתה בכלל לא מכיר אותה.
שאת נמשכת לנשים
אם זה היה פעם אחת אז אולי אבל זה כבר הרבה פעמים .
אם זה היה פעם אחת אז אולי אבל זה כבר הרבה פעמים .
זה שהן ישבו אחת על השנייה לא מצביעה על רגש-_-...
אין דבר כזה סתם מתנשקות. אם אתן מתנשקות צרפתית ולא נגעלות מזה אתן נמשכות אחת לשנייה. את כנראה לסבית/בי.
מזל טוב:)
אני אישית שונאת להיכנס להגדרות במיוחד בגלל שזה שהיא התנשקה עם חברה שלה לא אומר שהיא לסבית/בי
היא יכולה להיות גם פאנסקסואל או פוליסקסואל
אני אישית שונאת להיכנס להגדרות במיוחד בגלל שזה שהיא התנשקה עם חברה שלה לא אומר שהיא לסבית/בי
היא יכולה להיות גם פאנסקסואל או פוליסקסואל
מזה פאנסקסואל ו פוליסקסואל
או שאת נמשכת אליה והיא אליך ואת לא יודעת,או שאתן יזיזות.
מזל טוב מותק
מזל טוב מותק
לא בהכרח יש מלא שעושים את זה
אנונימית
בנות כמה אתן?
בת כמה את????
אם את נהנת מזה אז אין עם זה שום בעיה, הייתי ממליצה לך לחשוב שוב רגע אם את נמשכת אליה או לא אבל אם לא אז לא וזה לא אומר שאתן צריכות להפסיק ואם כן אז מזל טוב
גם לי יצא ככה עם החברה הכי טובה שלי התנשקנו במיטה במשך נראה לי איזה שעה ואנחנו חברות טובות כבר כמה שנים היא לסבית אבל שהתנשקתי איתה לא ממש הרגשתי כלום אבל נהנתי מי זה אני חושבת שאת כמוני פתוחה לכל דבר וצריכה קרבה ברמה כזאתי.. הכל בסדר לא בהכרח שאת לסבית
אנונימית
כנראה מכול הזמן שלכם ביחד אתם אוהבות אחת את השנייה שזה גם בסדר
עשיתן גם מעבר לנשיקה? וזה אומר שאתן אוהבות אחת תשנייה
אנונימית
תלוי.. אם ניסית פעם אחת או שניה לא קרה כלום ניסית דברים חדשים אבל אם אתן עושות את זה כמה פעמים זה סימן שיש משיכה ושאת אוהבת את זה או אוהבת את ההרגשה של נשיקה.. תנסי להתנשק גם עם בן( בהסכמה שלו כמובן! ) ותראי מי את יותר מעדיפה לנשק בן או בת או את שניהם..
חוץ מזה יש המון בנות שמנשקות את חברה כי טובה שלהן לשלום בפה, כזה משהוא של חברות.. יכול להיות שאתן כאלה?
מעולם לא הייתי רוצה לנשק מישהי גם לא אף חברה אתן נמשכות גם לנשים...
אנונימית
מטריד, אבל אוקיי..
אתן פשוט אוהבות את הקטע של להתנשק ולהרגיש שיש מישהו שאוהב אותך
זה לא בהכרח שאת לסבית
זה לא בהכרח שאת לסבית
אוי גם אני זה היה לפני שנתיים
באותו הנושא: