6 תשובות
לחסום
חסימה סינון תנתקי את הווי הכחול
אנונימית
אני אגיד לך איך אני מפסיקה לדבר עם אנשים שלא באלי עליהם , אני פשוט עונה פעם בכמה שעות, עונה יבש, ללא התעניינות והם כבר מבינים תרמז ואולי בהתחלה הם ירשמו יותר כי זה יחרפן אותם אבל אחר כך זה יעצבן אותם והם יפסיקו
שואל השאלה:
לא .. זה יפגע בו. אני לא רוצה שזה יהיה ככה . אני רוצה שבסה''כ נהיה ידידים ונדבר פעם ב.. ולא כל יום
אנונימית
מכירה את זה, פשוט תעני יבש , אל תהני במהירות
אין דרך אחרת בלי לפגוע
אנונימית