15 תשובות
אם אתה מקסים אז למה לא
אם הייתי פנויה רגשית
ברור
יאפ
בטח!!
ויש בנות שזה מושך אותן!!
ברור רק בגלל שאתה נסיך למרות שאתה בלי כתר חח סתם ועכשיו רציני
כן אין לי שום סיבה לפסול מישהו רק בגלל שהוא מלא אני מתחברת יותר לאישיות מאשר מראה
למה לא? הרי כשאני אוכלת שוקולד אני אוכלת את השוקולד עצמו, לא את העטיפה שלו.
שואל השאלה:
אהבתי את התשובה שלך נגה
אני לא מכירה אותך,
אבל הייתי יוצאת עם בחור שמן אם הוא היה מוצא חן בעיניי
לא.
שואל השאלה:
בגלל שאני שמן^?
כן, לא נמשכת.
שואל השאלה:
גם אני לא נמשך לשמנות תאמת
תלוי באופי. למרות שתכלס יותר כיף לחבק שמנים.
אנונימית
אם אני אתחבר לאופי שלך אז למה לא