6 תשובות
שואל השאלה:
אז מה אתם לובשים?
אנונימית
אני באילת ויחסית קר.
מכנס ארוך דיי דק והודי
הייתי בערך בתקופה הזאת שנה שעברה והיה חם
נראלי שכן
xm1
לא אני באילת
אנונימית
ביום סבבה כזה
בלילה קר רצח