4 תשובות
תרשמי סליחה בצאת השבת יחד עם ההודעה שתכננת לשלוח
לא, את לא צריכה להתנצל על זה.
תשאלי את השאלה ותרשמי בסוף שבוע טוב
לא. אין שום סיבה להתנצל