4 תשובות
תרשמי סליחה בצאת השבת יחד עם ההודעה שתכננת לשלוח
לא, את לא צריכה להתנצל על זה.
תשאלי את השאלה ותרשמי בסוף שבוע טוב
לא. אין שום סיבה להתנצל
באותו הנושא: