64 תשובות
כי זה מה שנוח להן
כי זה מה שנוח להן
כי הן רוצות שבנים יחרמנו עליהן.
מה אכפת לך
כי זה מה שנוח להן
כי הן רוצות להרגיש יפות
יש כאלה שחושבות שזה יותר יפה, יש כאלה שזה נוח להן... כל אחת חושבת אחרת
באמת מה אכפת לך זה כמו שיגידו למה אתה הולך בלי חולצה...
אם זה מפריע לך אל תסתכל (ובכללי עדיף לא להסתכל יותר מידי זמן)
אני עושה את זה בגלל הסימני שיזוף, וגם כי זה יפה וזה מה שאני אוהבת :)
שכל אחת תעשה מה שטוב לה
אנונימית
למשוך תשומת לב ולהראות גוף
רק אותי זה מעצבן. מה אכפת לכם מה אנחנו לובשות.
וואלה כן זה למשוך תשומת לב אבל מה אכפת לכם? שכל אחד תעשה מה שבא לה ודני פאנטום החמוד או כל מי שחושב שחוטיני זה לא נוח- למי שנוח שתשים, מתחת לבגדים או מעל!
לא צריך להיות לקקנים.
בגלל שחסר להם ביטחון עצמי,הן רוצות שיתחרמנו עליהם ויסתכלו עליהן.
זהו.
אנונימי
לא מבין מה מפריע לכם שבחורה יפה הולכת עם חוטיני
זה הבחירה שלה וזכותה והיא יכולה לעשות את זה מאיזה סיבה שבא לה וגם אם אין לה סיבה
מי שלא טוב לו שלא יסתכל
הם רוצות שיסתכלו עליהם
מה אתה מתלונן, כאילו שאתה לא בוהה להן על התחת נו אחי..
/_/
תחת זה אפילו לא איבר מין ובתרבויות מסוימות אין איתו שום בעיה.
אז בא להן להסתובב ככה. למה שזה יזיז לך? אם אתה פחות מתחבר אז תשתדל לא להסתכל. למה להתפלסף על זה ולהתחיל לחפש סיבות? אם הן רוצות שיהנו. תתעסק בעניינים שלך, בלבוש שלך ובגוף שלך.
אנונימית
מי שלא טוב לו יום טוב לו
חחח אנונימי נו באמת..לא כל דבר שנעשה על ידינו נעשה בשביל לרצות אתכם הגברים או כל אדם אחר..לנשים מסויימות נוח עם זה? לבריאות. אני לא אשקר תמיד יהיו את הנשים ההן שירצו תשומת לב מהאחר..אבל גם בזה אין שום דבר רע. (איך שאתה מציג את זה זה נשמע שלילי)
כי יש בגדי ים ממש יפים עם חוטיני
רוצות צומי מגברים.
אני שונאת להשתזף עם לא חוטיני
אחר כך הטוסיק לבן וזה לא יפה
עם חוטיני יש שיזוף אחיד ויפה
אנונימית
חוטיני זה נוח
אבל בלי קשר לדעתי פשוט בשיזוף זה יוצא יותר יפה אבל אני עדיין לא יוצאת ככה נטו מהמבטים וכל זה
אל תגידו זה מה שנוח להם כי כולם יודעים שזה לא בשביל זה.
אני לא ריאה בזה בעיה, אם הן אוהבות איך שהתחל שלהן נראה אז מה אכפת לכם
מישהו רשם "בגלל שחסר להן ביטחון עצמי.."
נורא הצחיק אותי כי זה ההפך הגמור.
דווקא בחירה בסוג בגד ים שכזה, דורש הרבה אומץ, אהבה עצמית ומעל הכל ביטחון עצמי גבוה... לא כולן מרגישות טוב עם הגוף שלהן בשביל להרגיש בנוח להסתובב חשופה עם חוטיני.
מי ששמה חוטיני בים כנראה שעושה לה טוב לשים חוטיני בים.
תסלחו לי אבל יש בנות שמרגישות כל כך רע עם הגוף שלהן שלא מעיזות אפילו לנסות.. אז זה שזה מוציא לכם את העיניים זה כבר בעיה אחרת.
תקפצו, כל אחת תלך איך שנוח לה.
נכון, אבל לא כולן.
צודקת ספיר.
צומת לב
אנונימית
לי יש שאלה אלייך למה זה אמור להיות אכפת לך ? תסתכל ותעיר לאחיות שלך או משהו אמאלה מה אתם משחקים אותה כיאלו זה לא מעניין אותכם אם תראו בת בים אתם לא תורידו לה תעיניים מהתחת אז אל תיתייפיף . תתעסק בתחת שלך
אני אישית לא מסתובבת ככה כי זה פחות נוח לי אני מרגישה "ערומה" אז אני לובשת שלם אבל כל אחת ומה שנוח לה
אנונימית
אני לא הולכת עם חוטיני בים אבל זה כי אני לא מרגישה בטוחה עם עצמי, אני חושבת שמי שהולכת עם זה בים מרגישה טוב עם עצמה וזה נהדר בעיני שלבנות יש אהבה עצמית.
אבל לדוגמה אני הולכת עם זה מתחת לבגדים רק בשביל שלא יהיה את הפסים של התחתונים כי זה לא יפה בעיני.
כל אחת והבחירות שלה למה כל דבר היום מפריע לאנשים.
אממ אני לא הולכת עם זה
אבל מאמינה בשביל להשוויץ בתחת ה"אלוהי" שלהן, או בשביל להשתזף טוב. לא מוצאת סיבה אחרת כי נוח זה לא.
כי הן רוצות שגברים יסתכלו להם על התחת.
כי בגד ים משולשים יושב כמו תחתון סבתא על התחת כשהוא רטוב והתחת נראה שטוח ממש
והברזילאי יושב יותר יפה וצמוד ולא נראה כמו שק אחרי שהוא נרטב
אני לא אוהבת חוטיני חוטיני ממש כמו איזה פס דק אבל ברזילאי הכי יפה באמת
אממ כי באלי להשתזף עד הסוף? ולרוב אני הולכת לחוף ים מבודד עם חברה נטו כדי להשתזף אז תאמינו לי שהסיבה היא ממש לא צומי
כי יש לי תחת גדול ויפה ובא לי להשוויץ בו:)
מה הבעיה לא הבנתי?
זה הגוף שלי,זה מה שנוח לי ויפה בעיניי,אני אוהבת את איך שזה נראה וזאת אופנה לכל דבר
אם אתה לא אוהב את זה אתה לא חייב להסתכל❤
עד עכשיו לא שמעתי תלונות מאף אחד
לא אוהבת פס שיזוף
ועבדתי קשה עליו כדי שייראה יפה
אז מה הבעיה שאלבש
עוד מעט תשאל למה אני חושפת כתפיים
אנונימית
חחחחח עלאק נוח
סתם התנהגות זולה .
רוצות שבנים יאוננו עליהן. איכ.
שכל אחת תעשה מה שהיא חושבת שטוב לה
גם טייץ מושך עיניים לתחת מה אני אפסיק ללכת עם טייץ? גם טייץ זה ממש נוח
מה אכפת לך מה אנחנו לובשות ולמה
אנונימית
ליטרלי בשביל צומי.
ומי שאומרת אחרת משקרת.
כי זה נוח
מה נוראי בזה כולה בגד ים
מי שלא טוב לו שלא יסתכל
אנונימית
שאלה לכל מי שנגד ברזילאי וכו, מה אתן לובשות בים אז? כי תחתון רגיל משולשים נראה ממש זוועה על התחת, גלו לי את הסוד שלכן
בנות, בואו לא נשקר, זה עושה תחת יפה.
(על מה מינוס?)
אנונימית
אנשים באו לים בשביל ים ולא כדי להסתכל לי על התחת
לכן אלבש מה שאני רוצה, תודה
אני לא חושפת פטמות, כולה תחת. לכולם יש כזה.
אנונימית
מחטב את הגוף
כי זה מה שהן רוצות וזה לא עינייך
אם מפריע לך אז תלך לחוף דתי
בשביל המבטים מהבנים החרמנים האלה
זה ממש מצחיק יש ארצות שלא רואות בעירום כמשהו מיני ישראל היא אקסטרה שמרנית בנוגע לזה כל חשיפה של משהו בהכרח מתקשר פה למיניות וסקס כשתכלס זה לא רלוונטי למקרה למי אכפת מתחת כולה תחת לכולם יש תחת אגב חוטיני זה ממש נוח אני לובשת תמיד חוטיני חוץ מאשר שאני מחזור
אנונימית
למה יש גברים שמסתובבים סתם ברחוב, אפילו לא בים, בלי חולצה?
למה כשהם עושים את זה, זה נחשב ספורטיבי אבל אם בחורה לובשת חולצת בטן זה נחשב "זול"?
למה גברים יכולים להסתובב עם ספידו בים כשרואים כל פרט מהחבילה שלהם ולאף אחד לא יהיה אכפת, אבל בחורות לא יכולות להסתובב עם ביקיני, אפילו לא חשוף במיוחד, בלי שגברים יריירו להן על התחת?

ויותר מזה.
למה אתה שואל לגבי נשים, אבל לא מזכיר אפילו במילה אחת גברים? למה הדיון הזה קורה בכלל?

אני אגיד לך למה. סטנדרטים כפולים.
לא, זה לא בגלל שנשים הן מיניות יותר. לא, לא כל בחורה שמסתובבת בבגדים קצרים מנסה לעשות טיזינג.
יש נשים שזה יותר נוח להן. יש נשים שעושות את זה בשביל השיזוף. יש נשים שעושות את זה כי הן רוצות לומר לחברה "זין בעין, אני מסתובבת ככה". וכן, יש כאלו שרוצות לעשות סקס. למה בחור שיזיין מלא בחורות ויפלרטט עם אינסוף יחשב גבר וזיין, אבל בחורה תחשב זנותית סתם כי היא לבשה בגדים שנראים עליה טוב?

יש גברים שמתלוננים ש"פמיניזם הלך רחוק מדי", ו-"נשים שוות היום יותר מגברים".
הרשו לי לומר לכם כמה דברים.
א. אנחנו לא שם, בכלל. אנחנו אפילו לא בשיוויון. עד היום שבו בחורה תוכל להסתובב לבד ברחוב בלילה באותו ביטחון כמו בחור, עבודתנו לא הסתיימה.
ב. המשמעות של פמיניזם היא שאיפה לשיוויון. אישה שמתייחסת אליכם כאילו אתם שווים פחות רק כי אתם גברים היא שוביניסטית, אל תתבלבלו.
ג. מרגיש לכם שמתייחסים אליכם שיט רק בגלל המגדר שלכם? ובכן, ככה נשים מרגישות. יום יום. במשך שנים. זה לא אומר שזה לגיטימי שיתייחסו אליכם ככה, אבל זה כן יכול לתת לכם פרספקטיבה ולהבהיר שזה לא בסדר להתייחס ככה לא.נשים.

שיוויון, גוד דאמ איט. בואו נלך לשם. חאלס.
כי זה עושה תחת יפה רצח
אני לא שמה, כי זה מביך אותי שפשוט כולם יכולים לראות לי את התחת
וגם יש שם ילדים קטנים אז לא נעים לי.

אבל אם יהיה חוטיני שאני אוהב ויהיה נוח לי
אז אני אשים ואחרים יצטרכו להתמודד.
חברות שלי שמות אז לא באלי לצאת צנועה כזאת
וגם זה לא מפריע לי ממש
זה פשוט מציק קצת כשזה נכנס לתחת...
אז כן אני שמה
אנונימית
שיראו שיש לי תחת יפה ושאני לא
מתביישת בגוף שלי :)
למה, יש לך בעיה ?
אנונימית
כי הן רוצות שבנים יתחרמנו עליהן זה כבר ברור
חוץ מזה כן יש לי תחת יפה ומה הבעיה להבליט למה גברים עושים קוביות ?
בעיקרון בשביל שיסתכלו עליהן ובשביל למשוך תשומת לב אבל השאלה היא, מי קבע שזה דבר רע?
כי הן מחפשות צומי
רק חבל שאח"כ כשמטרידים אותן או אונסים אותן
בגלל החוטיני הזה הן באות ובוכות.
אנונימי
הן אוהבות איך שזה נראה עליהן. מה אכפת לכם? לא הכריחו אתכם להסתכל
לא יודעת זה עושה לי תחת יפה יותר
אנונימית
מה אכפת לכם מה אנחנו לובשות יאוו על כל דבר יש הערות זה כמו שאני עכשיו אבוא ויגיד למישהו למה יש לך שיער על הראש
למה לא :)
אנונימית