21 תשובות
אל. זה פשוט מוזר!
אנונימית
שואל השאלה:
חחח^ אם היית כותבת למה זה מוזר והיית מבינה אולי למה אני אוצה לכתוב את זה אז הייתי מקשיב לך. אבל כרגע זה נראה כאילו בת 12 כתבה לי את זה.
חחח^ אם היית כותבת למה זה מוזר והיית מבינה אולי למה אני אוצה לכתוב את זה אז הייתי מקשיב לך. אבל כרגע זה נראה כאילו בת 12 כתבה לי את זה.
אנונימי
אוקי אני יפרט לך....
למה את צריכה לפרט לאנשים תתהליך שבן אדם עובר בזמן שריפה ושהוא רוצה לקפוץ כאילו מה זה נותן לך? אני חושבת שזה די ברור... מוזר לכתוב דבר כזה.
למה את צריכה לפרט לאנשים תתהליך שבן אדם עובר בזמן שריפה ושהוא רוצה לקפוץ כאילו מה זה נותן לך? אני חושבת שזה די ברור... מוזר לכתוב דבר כזה.
אנונימית
אני מתה^ היא צודקת זה ממש מוזר למי גם אכפת מזה
אנונימית
שואל השאלה:
לחחח
עכשיו אני בכלל בטוח שבת 12 כתבה את זה.
זה משל. השריפה זה מטאפורה.
"אבל האש מתעצמת ובדלב כלשהי הסבל של החום פשוט גובר על הפחד והם בוחרים לקפוץ, כי הם לא יכולים לסבול יותר את האש"
ועכשיו מסקנה, הסבל שאנשים חווים גובר על הפחד מלמות, ובשלב כלשהו הם לא יכולים לסבול יותר אז הם מתאבדים, או לפי המשל... קופצים.
עכשיו זה מובן? אחלה. לילה טוב.
לחחח
עכשיו אני בכלל בטוח שבת 12 כתבה את זה.
זה משל. השריפה זה מטאפורה.
"אבל האש מתעצמת ובדלב כלשהי הסבל של החום פשוט גובר על הפחד והם בוחרים לקפוץ, כי הם לא יכולים לסבול יותר את האש"
ועכשיו מסקנה, הסבל שאנשים חווים גובר על הפחד מלמות, ובשלב כלשהו הם לא יכולים לסבול יותר אז הם מתאבדים, או לפי המשל... קופצים.
עכשיו זה מובן? אחלה. לילה טוב.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית יקרה למה לכתוב לעצמך אני מתה היא צודקת
אנונימית יקרה למה לכתוב לעצמך אני מתה היא צודקת
אנונימי
לא כתבתי לעצמי... זה משהי אחרת בן אדם אני לא מוזרה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
אז שתיכן מוזמנות לצאת מהאנונימי
עד אז אני משוכנע שזאת אותה אחת.
טוב
אז שתיכן מוזמנות לצאת מהאנונימי
עד אז אני משוכנע שזאת אותה אחת.
אנונימי
אוקי אחי אני יצאתי סתומה... סבבה
אנונימית
למה לי אין לי מה להוכיח לך.. אנחנו 2 אנשים זהו לא מאמין לך לשירותים
אנונימית
איך עלי? מי שמדבר.. מדבר כמו ילד בן 6
אנונימית
על מה אתם בדיוק רבים לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה את חושבת שאני מדבר כמו ילד בן 6? מה אמרתי שמזכיר לך ילד בן 6? מאוד מעניין אותי לדעת...
ולמה את חושבת שאני מדבר כמו ילד בן 6? מה אמרתי שמזכיר לך ילד בן 6? מאוד מעניין אותי לדעת...
אנונימי
שואל השאלה:
חחח שלא תפתחי לעצמך בטעות פיצול אישיות
חחח שלא תפתחי לעצמך בטעות פיצול אישיות
אנונימי
שאמרת שתחרבן עלי... נו באמת כל השיחה פה זה כאילו אתה ילדה קטנה
אנונימית
זה לא אותה האחת ואין לי בעיה לצאת מהאנונימי פשוט אני תמיד עונה באנונימי
שואל השאלה:
מחכה לשניה
מחכה לשניה
אנונימי
אתה יכול לחכות עד מחר...
אנונימית
אתה שואל שאלה ונעלב שאומרים לך את מה שהם חושבים חח
לדעתי זה לא קשור לחיים
לדעתי זה לא קשור לחיים
זה באמת לא קשור לכלום, האינסטגרם מקום פרינדלי ומזויף מידי בשביל זה.
אנונימית
לא כולם יבינו שזו בעצם מטאפורה. אנשים יחשבו שאתה מדבר על אנשים שבאמת קופצים מבניין ולא ממש יבינו למה אתה כותב את זה. אני כקוראת חשבתי על סיטואציה אמיתית ותהיתי למה כתבת על זה. רק הערה קטנה- אם אתה רוצה דעות כנות ולא פוגעות, אל תפגע באנשים שתורמים מזמנם ועונים לך.