16 תשובות
לי(?)
לי ול75% מסטיפס
לי (?)
אני מתכננת בעיקרון לשדל את האנונימית שאומרת הב הב הכלבלב
לי
לכולם
אני עושה נובי גוד חח אז יש לי את עצמי
אני אתנשק עם המראה אוי xnit איזה אופי מכוער יש לך
לי
Rks
יש אבל היא גרה רחוק אז מבלה לבד
לי.
אבל יש לי את המשפחה וזה מה שחשוב.
לי
אנונימית
יש קראש בערך אבל אני נמאס לי
אנונימית