16 תשובות
לי(?)
לי ול75% מסטיפס
לי (?)
אני מתכננת בעיקרון לשדל את האנונימית שאומרת הב הב הכלבלב
לי
לכולם
אני עושה נובי גוד חח אז יש לי את עצמי
אני אתנשק עם המראה אוי xnit איזה אופי מכוער יש לך
לי :):
לי
לי
יש אבל היא גרה רחוק אז מבלה לבד
לי
לי.
אבל יש לי את המשפחה וזה מה שחשוב.
אבל יש לי את המשפחה וזה מה שחשוב.
לי
אנונימית
יש קראש בערך אבל אני נמאס לי
אנונימית
באותו הנושא: