8 תשובות
פעם פעם פעם כן..
כן יש לי שיניים מכוערות וכשאומרים לי לחייך בלי קשר כזה למה שדיברתי איתם אני מרגיד כמו שק של זבל
אנונימי
כן: (
אף אחד לא מושלם
כן, תמיד מציקים לי בבית הספר אני כבר רגילה, אבל זה נורא פוגע. אין לי כבר בטחון עצמי בשייט..
אשמח לדבר איתך בצאט ( (:
שואל השאלה:
לא אני כול כך יפה שאף אחד לא יכול להוריד לי תביטחון
אנונימי
אמרו לי כל מיני דברים.. אבל דוגרי לא הזיז לי תתחת.. כי אני יודע טוב מאוד מי אני ושכל אלה שמנסים להוריד לי תביטחון עושים את זה כי אין להם בטחון והם פשוט מקנאים.. ומה שעשיתי זה שמתי עליהם ז*ן והלכתי עם ראש בעננים כדי שימשיכו לאכול תלב.
כן, עוד אחד ועוד אחד ועוד רק מורידים את הביטחון ל0 אבל אז הגעתי למסקנה שאני חיה את החיים שלי ואני שמה פס על כולם חח אז מאז הכל יותר טוב:) תגידי לעצמך שלא אכפת לך ובאיזשהו שלב זה באמת לא יזיז לך.. בהצלחה וערב טוב:)
ביסודי כשהייתי חננה וחסרת ביטחון אז דרכו עלי הרבה... היום לא מזיז לי...