46 תשובות
בתור אתיופית: הכי לא, אני דווקא מאוד נמשכת וממש לא תהיה לי בעיה, ובנוסף אני גם מכירה מלא שאין להם בעיה(גם אתיופים וגם לבנים).
יש פשוט את לא יודעת
כדי לא להיתקל במשפחה גזענית
לעע יש כאלה שנמשכות ויש כאלה שלא אבל עדיין יש
יש מלא~~
אני אתיופית ופעם נמשכתי ללבנים אבל הפ מעצבנים אז פחות
אנונימית
איזו הכללה...קודם כל אני אתיופית היי, מה קורה? הכל טוב? נהדר.
אני נמשכת גם לגברים אתיופים וגם לגברים לבנים אין לי העדפה מסויימת. אבל אם זה מבחינת הבנה ודברים הדדיים תרבותית ומסורתית אני לגמרי אעדיף מישהו מהעדה.
אגב יש המון לבנים שמתים שתהיה להן בחורה אתיופית, ומתרגשים יותר מידי מהרעיון.
אני נמשכת גם לגברים אתיופים וגם לגברים לבנים אין לי העדפה מסויימת. אבל אם זה מבחינת הבנה ודברים הדדיים תרבותית ומסורתית אני לגמרי אעדיף מישהו מהעדה.
אגב יש המון לבנים שמתים שתהיה להן בחורה אתיופית, ומתרגשים יותר מידי מהרעיון.
יצאתי עם שני אתיופים ממש חמודים
מזלט^^.
יש לבנות שרוצות חבר אתיופי
אנונימית
אני אישית בתור אתיופית תמיד נמשכתי יותר ללבנים (אין לי מושג למה) אבל אחותי אמרה לי שהיא בעצמה תעדיף אתיופי לי אישית לא אכפת
אנונימית
אני אישית לא נמשכת לאתיופים
אנונימית
אני רוצה חבר אתיופי, הם חתיכים
כי זה חיבור אחר.. קשה להסביר את זה .
ומשיכה מן הסתם כל אחד ומה שמושך אותו
ומשיכה מן הסתם כל אחד ומה שמושך אותו
יש
אתה אתיופי?
שחורים הרבה יותר שווים מלבנים, השאלה המדויקת היא למה יש בנות שרוצות לבנים בכלל
אנונימי
כי זה יותר מושך אותי^
אנונימית
יש
מה אתם מבלבלים את המוח, זה עניין של טעם מה פתחתם דיון לא הבנתי
אני אתיופית ואני נמשכת לבנים לבנים מאשר לבנים כהה עור
אנונימית
אני מת על שחורות..ואני לבן
זה לא קשור , אני נמשכת גם לבנים עם עור שחור (לפי דעתי זה מהמםם)
מישהי מהמשפחה של אימא שלי, בהירה ונדואה לאתיופי. הזמר אליעד נחום היה חבר של חגית יאסו כוכב נולד והיא אתיופית.
אנונימית
אבל נניח בנות לבנות לפעמים (לא אני) רוצות חבר שחור (לא מנסה להיות גזענית פשוט אין דרך לנסח את זה....)
אני אתיופית ואני נמשכת יותר ללבנים.
וכל המשפחה שלי מעורבבת אין לנו נישואים של אותה עדה בכלל.
וכל המשפחה שלי מעורבבת אין לנו נישואים של אותה עדה בכלל.
הן גיזעניות
יש אבל אולי מעט.. למשל אמא שלי חבר שלה לבן..
זה לא נכון! יש המון זוגות כאלו!
זה ממש לא קשור לצבע עור.
יכול להיות שהיא פשוט לא בקטע
יכול להיות שהיא פשוט לא בקטע
בגלל הצינור אלא מה...
אנונימי
ממש לא נכון.. בן דוד שלי מאורס לאתיופית
שטויות.
אני לבנה כמו קיר והיו כמה פעמים שבנים אתיופים התחילו איתי.
וגם לי יצא להימשך לאתיופים כמה פעמים, כל עוד מישהו חתיך זה לא באמת משנה מה הצבע שלו.
אני לבנה כמו קיר והיו כמה פעמים שבנים אתיופים התחילו איתי.
וגם לי יצא להימשך לאתיופים כמה פעמים, כל עוד מישהו חתיך זה לא באמת משנה מה הצבע שלו.
גזענות..../משיכה.....
כי זה טבעי שמישהו ימשך לאנשים מהעדה שלו, נניח אני רוסיה ומלא רוסים שאני מכירה שגרים כאן יש להם גם בן זוג רוסי, גם כדי להמשיך את השושלת של העדה אולי ולא ליצור ילדים מעורבבים.
כי ללבנים יש קטן
עניין של טעם, דווקא אני נמשכת גם וגם
אופיר מלול -
זה לא באמת רלוונטי למי יש קטן, אבל אם כבר אתה אומר את השטות הזאת אז אני כן אציין -
ממוצע איבר המין באתיופיה הוא 13 סנטימטר, בזמן שהממוצע בישראל הוא כמעט 14.
תבדוק בגוגל.
זה לא באמת רלוונטי למי יש קטן, אבל אם כבר אתה אומר את השטות הזאת אז אני כן אציין -
ממוצע איבר המין באתיופיה הוא 13 סנטימטר, בזמן שהממוצע בישראל הוא כמעט 14.
תבדוק בגוגל.
עובדה זו אולי יכולה לרמז שדווקא לאתיופים ומרוקאים יש את האיבר הכי גדול בקרב העדות (מדינות אפריקאיות), אך טענה זו לא הוכחה.
במרוקו אורך הפין הממוצע הוא 15 ס"מ והעובי הממוצע 11 ס"מ.
באתיופיה אורך הפין הממוצע הוא 13.5 ס"מ והעובי הממוצע 12.18 ס"מ.
במרוקו אורך הפין הממוצע הוא 15 ס"מ והעובי הממוצע 11 ס"מ.
באתיופיה אורך הפין הממוצע הוא 13.5 ס"מ והעובי הממוצע 12.18 ס"מ.
אנונימית
^הממוצע בקונגו הוא 17.93, זה הכי גדול מכל המדינות.
אחרי קונגו זה אקוודור, קולומביה וונצואלה, שהם סוגשל לבנים.
13.5 זה לא גדול בכלל ביחס לעולם,
הסטיגמה שלאתיופים יש גדול מגיעה בגלל קונגו, אנשים חושבים שבגלל ששניהם אפריקאים אז הם אותו דבר.
אחרי קונגו זה אקוודור, קולומביה וונצואלה, שהם סוגשל לבנים.
13.5 זה לא גדול בכלל ביחס לעולם,
הסטיגמה שלאתיופים יש גדול מגיעה בגלל קונגו, אנשים חושבים שבגלל ששניהם אפריקאים אז הם אותו דבר.
בטוח פעם שמעתה את המשפט once you go black you never go back
חחח אליאור..בדיוק :)
דווקא יש מלא רוב הזוגות המעורבים (בעדה האתיופית) זה אתיופיות עם לבנים
אנונימית
אולי את לא מכירה כאלה אבל יש מלא זוגות כאלו
באותו הנושא: