6 תשובות
להבין שחאלס, כנראה הוא לא רוצה קשר איתך
לוותר, כנראה שהוא לא מעוניין בשום קשר איתך
להבין שהוא לא רוצה אותך
להבין שאת לא מענינת
עם כמה שזה נשמע נדוש, פשוט תשכחי ממנו. הוא לא שווה אותך. בן אדם שמתנהג ככה לא שווה בכלל יחס של מישהו, ובטח לא ממישהו שאוהב אותו. אני מדברת מניסיון אישי. ככל שתביני יותר מהר שהוא לא שווה אותך ככה תרגישי יותר טוב עם עצמך מהר.
וואי וואי, למה ככה?
שמעי פשוט עזבי אותו אין לך מה להוציא אנרגיה על מישהו שלא רוצה את זה...
הכל יסתדר בסוף.
נכון קצת מביך והכל אבל בקטנה זה יעבור חיימשלי.
שמעי פשוט עזבי אותו אין לך מה להוציא אנרגיה על מישהו שלא רוצה את זה...
הכל יסתדר בסוף.
נכון קצת מביך והכל אבל בקטנה זה יעבור חיימשלי.
באותו הנושא: