3 תשובות
לא בטוחה שצריך להוריד את זה..
היה לי את זה ולא הורדתי בכלל,תוך 3 חודשים הורידו לי לבד ועברתי לגשר.
היה לי את זה ולא הורדתי בכלל,תוך 3 חודשים הורידו לי לבד ועברתי לגשר.
את לא מורידה את זה. רק האורתודנט מוריד כשהלסת הורחבה מספיק.
לא מורידים אותו...