7 תשובות
שאלתי את סבא שלי
הם הכירו בצבא
כן
סבתא שלי הייתה כזה
אע טוב אם אין ברירה אז אין ברירה. אני אתחתן עם החתיך הזה.
ואז הם התחתנו
לא חיתנו אותה, היא פגשה את סבא שלי דרך חברים משותפים והם התחתנו די מהר. לשמחתי היא לא סבלה מהתהליך. ואוי:/ מה שקרה לסבתא נשמע מאוד קשה.
אממ, כן, זה דווקא סיפור ממש חמוד - הם היו שכנים באוקרינה מגיל 16/15, הם גרו בניין מול בניין ואז הם היו ביחד עד גיל 18 נראה לי ואז הם התחתנו בגיל 19 באופן חוקי

ומצטערת לשמוע על סבתא שלך, אז למה היא התחתנה לו? היא לפחות מאושרת עכשיו?
סבר וסבתא שלי הכירו
לא שידכו ביניהם
אני יודעת מאמא שלי.
סבתא שלי הייתה משרתת בפרס של מישהי שקוראים לה מרים. כשהיא עלתה לארץ היא התחתנה עם סבא שלי והם גילו שאותה מרים שהיא שירתה היא בת דודה של סבא שלי והם קראו לאמא שלי על שמה.
הם פשוט נפגשו יום אחד באיזשהו נסיבות ואז שלחו אחד לשני מכתבים רומנטיים בגלל שהם היו בערים שונות (נראלי אפילו מדינות שונות)
סיפור אהבה קלאסי