4 תשובות
אני מתנדב במד"א :)
כן. אני אוהבת את כל זה.
אבל אסור לנו דרך הבצפר...
כן
כן דרך הבית ספר אפשר משנה הבאה ואני מחכה לזה כבר הרבה זמן