8 תשובות
לא
לא
כן שהייתי קטן
בדמות איזי בגיק והפיראטים
גם קראתי לחתולה שלי איזי
בדמות איזי בגיק והפיראטים
גם קראתי לחתולה שלי איזי
כשהייתי קטנה
כע בקטנה
אנונימי
חחח לא
כמובן
כן ואני עדיין מאוהב,
יש לי בודי פילו פול סייז שלה ו2 פיגארים ופוסטר.
יש לי בודי פילו פול סייז שלה ו2 פיגארים ופוסטר.