3 תשובות
מה דעתך שתדברי איתה ותאמרי לה את זה(?)
תאמרי לה ברוגע כמו שכתבת פה:שאת לא יכולה וקשה לך בלדיה והיא כמו אמא שלך... ואת מרגישה שממש התרחקתם ואת זקוקה לה...
אני בטוחה בטוחה בטוחה שהיא תבין וזה ישתנה :)
אני במקומך הייתי משאיר את כל הכאב והאגו בצד ומבקש ממנה לשבת ולדבר ( פנים מול פנים!) מסביר לה את כל המצב ורואה לאן זה הולך, כאחד שאיבד בן משפחה אני אומר לך אל תוותרי בקלות, תנסי להלחם ולראות אם אפשר להציל את הקשר הרי בסופו של דבר אתן אחיות
שואל השאלה:
16
אנונימית