4 תשובות
שוב זה לא כירורגי אז מן הסתם שזה זול...
ניתוח זה אשפוז, הרדמה, זה בלאגן.

פיסול זה הזרקה של חומרים כמו שעושים בשפתיים, בוטוקס וכו.. זה במקום ולוקח כמה דק. כל מזרק עולה בסביבות ה2000-4000 שקלים, ולרוב צריכים דיי הרבה מזרקים.
לאף כנראה ש2-3. תבררי.

צריך כל הזמן להזריק עוד זה מחזיק רק איזה חצי שנה
כן, יותר זול
אבל זה לא נשמר לטווח ארוך
שואל השאלה:
זה יותר זול מניתוח ?
אנונימית
ניתוח זה ניתוח. כלומר הליך כירורגי כלשהוא.

חומצה זה הליך רפואי, זה משהו אחר לגמרי. יש עיצוב/פיסול אף עם חומצה היאלרונית