5 תשובות
יש לי עוד דרך
אנונימית
יש לי עוד דרך
אבל אני בוגרת לגילי אני סתם מראה שלא לפעמים
אבל אני בוגרת לגילי אני סתם מראה שלא לפעמים
יש לי עוד הרבה דרך
אני חושבת שחצי חצי , אני יכולה להיות בוגרל מאוד אבל גם יכולה שלא - אני מקווה שאשאר ככה כי לפעמיים זה כיף לא להיות בוגרת ולעשות שטויות, אני אוהבת את זה , אני יודעת להיות בוגרת כשצריך וכשלא אני נהנת גם לא להיות לפעמיים .
תמיד הייתי והרגשתי הרבה יותר מבוגרת מאנשים בגילי .
אבל כן , אני מניחה שיש לי עוד דרך ארוכה .
הכול תלוי באיך רואים "התבגרות"
אבל כן , אני מניחה שיש לי עוד דרך ארוכה .
הכול תלוי באיך רואים "התבגרות"
באותו הנושא: