10 תשובות
לא שטחית.. את נמשכת אליו מעבר למראה החיצוני שלו וזה מה שחשוב.
Ta_
לא
ממש לא, את אוהבת את האופי שלו? לא שיטחיות
לא.
כבר שאלת לפני חצי שעה
לדעתי את כן כי את מציינת ומדגישה יותר את המראה החיצוני לא רק שלו גם שלך
אנונימית
שואל השאלה:
חח חח
מן הסתם שמדגישה שגם אני ...
הוא מתוק הוא היה ממש עדין איתי הוא ממש מתוק מתחשב וזה ממש מושך אותי
אם התברר לי שאני נותנת למראה החיצוני לטשטש לי את החושים אני הפרד ממנו..
לא רוצה להפגע שוב.
אנונימית
העובדה שאת מדברת על האופי שלו מראה שאת לא שטחית
שיהיה לכם בהצלחה מאמי! :)
שואל השאלה:
תודה! נפגעתי בעבר לא רוצה להפגע שוב.
אנונימית
אל תסתכלי על העבר זה סתם יהרוס לך
שואל השאלה:
אני חייבת להסתכל אחרת אני לא אלמד מטעיות..
אנונימית