7 תשובות
שואל השאלה:
עלה 72 שקל
עלה 72 שקל
אנונימית
סבבה בגלל הגשם
יפה מאוד.
אז כן, זה המון. כל הכבוד לך על הפרגון, שליח זאת עבודה נוראית.
תלוי כמה עלה האוכל
בדרך כלל נותנים 10-15% מהמחיר.
בדרך כלל נותנים 10-15% מהמחיר.
זה יחסית הרבה לטיפ
מעולה
באותו הנושא: