19 תשובות
כולנו שבט אחים ואחיות
אני חושבת שכן יותר בסגנון קרובי משפחה
היינו בני דודים בדרגה שלישית
בני דודים מדרגה שנייה
זה דיי קרוב
על מה המינוס בדיוק?
כשסבא וסבתא אחים זה אומר שההורים הם בני דודים והילדים שלהם הם בני דודים מדרגה שנייה..
לכו תפתחו אינטרנט
זה דיי קרוב
על מה המינוס בדיוק?
כשסבא וסבתא אחים זה אומר שההורים הם בני דודים והילדים שלהם הם בני דודים מדרגה שנייה..
לכו תפתחו אינטרנט
זה לא דודה מדרגה שניה?^
כן
כן
משפחת סטיפס לפי דעתי
אכן
משפחת סטיפס אנחנו
כולנו משפחה גם ככה כי בני אדם
בני דודים דרגה שנייה
כן אבל ממש רחוקים
יאפ
כל העולם הוא משפחה כי כולנו באנו מהאדם הראשון והאשה הראשונה שהיוא קופים הראשונים שהתפתחו לבני אדם
גם את והעץ ליד ביתך משפחה
אנונימית
כן וזה יהיה אסון
באותו הנושא: