7 תשובות
כאילו כולנו מכירים את כל האנשים האלה אישית....
ידידיה נסיך אבל רק אותו הכרתי
ידידיה נסיך אבל רק אותו הכרתי
האמת שלדעתי אף אחד מהם. בנוסף אני לא ממש מאמינה ב"אדם טוב", הכל המצאות אף אחד לא כולו טוב או כולו רע וטוב ורע הם מושגים משתנים שאנשים המציאו. באופן אישי לא מתחברת לאף אחד מהדמויות שרשמת, והרבה מהם מרגישים לי צבועים אבל זו רק אני. הרבה פעמים מפורסמים מרגישים צורך להיות מוקצנים ולעשות הצגה של "טוב" ו"מושלם" כדי שאנשים יעריצו אותם.
אנונימית
שואל השאלה:
מה שרע בדומיניק שרמן הוא פאקינג רוסי ולא מדבר או מתנהג כמו רוסי הוא מרוקאי כזה או קווקזי באופי
מה שרע בדומיניק שרמן הוא פאקינג רוסי ולא מדבר או מתנהג כמו רוסי הוא מרוקאי כזה או קווקזי באופי
^לא חושבת שאף אחד מהם ממש טוב, ולא אהבתי בדומיניק שהוא מתיפייף רצח, וזה שהיה ברור שהוא ינצח רק כי היה לו את הסיפור הכי עצוב והשינוי הכיביכול הגדול שהוא עשה בחיים, וזה שהוא לא הפסיק לדבר על הסיפור שלו.
אני לא מתחברת לתרבות של העצמה של אנשים שעשו טעויות ודברים "רעים" בעבר ופתאום השתנו כאילו הם בני אדם כאלה טובים. יש מלא אנשים שמההתחלה היו טובים. אני מבינה את הצורך בזה, אבל עדיין לא ממש מעריכה את זה. כמו כל הריאליטי שדוחפים סיפורים עצובים של כולם בשביל צפיות.
אני לא מתחברת לתרבות של העצמה של אנשים שעשו טעויות ודברים "רעים" בעבר ופתאום השתנו כאילו הם בני אדם כאלה טובים. יש מלא אנשים שמההתחלה היו טובים. אני מבינה את הצורך בזה, אבל עדיין לא ממש מעריכה את זה. כמו כל הריאליטי שדוחפים סיפורים עצובים של כולם בשביל צפיות.
אנונימית
שואל השאלה:
איתי לוי כל הזמן דוחף את הקטע עם אבא שלו בלי הפסקה האם זה גם קשור לקטע של דומיניק שרמן
איתי לוי כל הזמן דוחף את הקטע עם אבא שלו בלי הפסקה האם זה גם קשור לקטע של דומיניק שרמן
^לא מכירה את איתי לוי, אבל כפי שציינתי, קודם כל, אני לא מתחברת לתרבות של idolizing celebrities , הם לא מושלמים או טובים יותר מכל אדם נורמטיבי רגיל. מרגישה גם שהרבה מהם מקצינים תכונות אופי מסוימות או עושים תרגילי יחצנות. מרגישה בפרט שדומיניק למעשה קצת over played את סיפור החיים שלו כדי לנצח. הוא כאדם לדעתי מכלול הדברים שעשה הרעים כמו גם הטובים, הדברים הרעים לא נשכחים ברגע שהתחלת להתנהג קצת טוב יותר וזה לא ראוי להערצה לדעתי. לדעתי ראוי להערצה מההתחלה לא להכנס לדברים רעים. אני פחות מאלה שמעריצים סלבריטאים אז כמעט כל אחד שתתני לי לדעתי לא בן אדם כזה טוב וכנראה אני לא מתה עליהם.
אנונימית
שואל השאלה:
אין יותר רוע מאשר ליה ממן
אין יותר רוע מאשר ליה ממן
באותו הנושא: