5 תשובות
עד שתתגברי
בברכה, לחם פיט.
תראי את חייבת להסיר גורמים כאלה מהחיים שלך לא להתקע ועם הבנדאם עושה רע או מכניס אותך למוד של עצב ודיכאון אין בזה שום טעם ולא במה שקשור אליו ולא ברגשות
אני באותו מצב, לפני שנתיים נפרדנו ואני רווק מאז לעומתה שהחליפה כבר שני בני זוג... אף אחת לא רוצה אותי... אני מניח שצריך להתמודד עם העובדה פשוט (כמה שזה לא פשוט)
אנונימית יקרה יש לי ידידה שאני אכן חולה לה על הצורה וזה נשמע שביני לבינו יש פער ענקי מי שאעז לפגוע בידידה שלי לפגוע בה בכל דרך יצתרך לעבור ולתמודד דרכי וכבר קרה שפגעו בה והם שילמו על זה אף אחד לא יפגע בעלמה המושלמת שלי
שואל השאלה:
הארי, קשה לי לשמוע אותך אומר "אף אחת לא רוצה אותי". כי תבין שכל אחד יכול למצוא בן זוג העניין הוא מה שאתה משדר והאם אתה מסוגל לראות את עצמך עם מישהי אחרת. כי אני יודעת שבמודע או לא במודע פשוט הדפתי בנים שכן אולי הייתי יכולה לפתח איתם משהו. זה עניין של בשלות רגשית. עזוב גם שלפעמים פשוט עובר מלא זמן ולא ממש נתקלים בבן אדם מתאים, זה גם קורה. אבל בחייאת, אני בטוחה שיש לך מה להציע אז אל תגיד את זה
אנונימית