12 תשובות
לא. את עדיין יכולה להדליק...
אפשר להדליק גם עכשיו..
אפשר להדליק גם עכשיו
אפשר עדיין להדליק
לא, אפשר להדליק כל עוד יש מי שיראה.
אםאתה פונה לדתיים ברור שהתשובה לא תהיה "איזה יופי שלא הדלקתם"
אבל למי אכםת, אתה יודע כמה אנשים לא מדליקים חנוכיה?
הדלקתי פעם אחת כל החג וזה גם לא מבחירה
^למה שהתגובה של דתיים תהיה "איזה יופי שלא הדלקתם"?
זה מה שאמרתי ^
שאם הוא שואל דתיים אז התשובה די ברורה מאליה
שהם לא יגידו עכשיו משהו בסגנון איזה יופי
^ אז לא הבנתי את רוצה שהיא תשאל אוכלסייה שלא מאמינה בזה ואז מה יגידו לה? זה לא נורא. זה בסדר.
היא שואלת מבחינת ההלכה.
אנונימית
לא הכל טוב
סהכ תדליקי מחר
תדליק
אפשר גם עכשיו להדליק