8 תשובות
צריכה לפרוק?
אני כאן בשבילך אם תרצי לדבר תמיד 3>
Apf
את יכולה לדבר איתי אם את רוצה
שואל השאלה:
פשוט יש יותר מדי לחץ, אני שונאת את עצמי ככ שקשה לי להסתכל במראה בלי לבכות.
אני מפחדת להסתכל לאנשים בעיניים כי אני לא רוצה לראות את המבט הזה.
אני הולכת לאבד מישהי מאוד חשובה לי רק בגלל שאני ככ מטומטמת
אנונימית
יפה שלי דבר ראשון אני פה בשבילך!! תשלחי לי הודעה תפרקי לי כל מה שאת מרגישה
דבר שני תנשמי הכל בסדר תלכי לשתות מים ותחזרי לאיפה שאת צריכה שלחי לי הודעה אני רוצה להיות פה ולעזור לך ❤
לחץ במה ?
ולמה את שונאת את עצמך?❤
לצערי אני מבינה אותך לגמרי לגמרי המצב שלי ממש זוועה איבדתי הכל עם באלך לפררוק הייתי רוצה כי אני בעצמי רוצה לפרוק החיים שלי נהרסו ואני לא רוצה לחיות אני כל יום מתעוררתלעולם שאני לא רוצה להיות בו ואוףף..
מבינה אותך לגמרי אני איבדתי הכל אין לי כוח לקום בבוקר מהמיטה לסתם עוד שיגרה מבאסת. אבל אני כן יוכולה לעזור לך תנשמי דבר ראשון תתקלחי תישלח מים ותרימי את עצמך עם את צריכה ליפרוק אני פה אל תישמרי בבטן זה לא טוב. איזה מבט את רואה כשאנשים מסתכלים עלייך? ואת לא מטומטמת את בן אדם ובן אדם עושה טעויות וכך גם את את עושה טעויות אבל אפשר לתקן טעויות תנסי לתקן את הטעות שלך