10 תשובות
כתוביות, אין לי כל כך הסבר זה יותר פשוט
זה לא משנה כי עדיין השפה שאת שומעת היא אנגלית
כתוביות
תתחילי בלראות עם כתוביות ותנסי לעקוב אחרי מה שהם אומרים עם הכתוביות וכשאת מרגישה שאת משתפרת תנסי לראות בלי כתוביות ולראות אם את מבינה ומצליחה לעקוב
עם כתוביות , כי אם תרצי לדעת איך רושמים מילים תדעי
שואל השאלה:
תודה לכם :)
אנונימית
תתחילי עם subtitles ואז תעברי לבלי כתוביות בכלל. אני בהתחלה לא הבנתי מה אומרים בסרטים וסדרות אז שמתי subtitles ואחרי תקופה ניסיתי בלי, הופתעתי לטובה.
אנונימי
עם כתוביות. אני עוקפת בפער את הכיתה שלי בזכות זה
אם כבר אז ממליצה לראות סדרה/סרט שראית כבר ( שאתה מכיר) ובלי כתוביות זה אולי יוכל לעזור , בכל מקרה אם את באמת רוצה ללמוד את השפה אני הייתי ממליצה לך לבדוק על בי"ס מסודר ללימודי אנגלית כמו וול סטריט שמהניסיון שלי הקורס שלהם מעולה,השאלה מה את מחפשת שאת מתכוננת לשפר את השפה
אנונימי
לא יודעת עד כמה זה ישפר את האנגלית.. זה נחמד ויכול לעזור אבל מציעה שתבדוק משהו יותר פרקטי.. ביה"ס מסודר ללימוד אנגלית כמו וול סטריט נגיד שמכינים אותך טיפ טופ ואפשר לראות שיפור מהיר בדיבור, דקדוק וכו' כי אתה נמצא במסגרת שמדברים איתך כל היום באנגלית עם שיעורים הכנה לפני כל מפגש.. נראה לי הרבה יותר יעיל..