4 תשובות
אני אוהבת יותר את סטפן כי דיימון נראה קצת כמו דמות ממיינקראפט עם הראש המרובע שלו חח
קודם כל אלייז'ה קל
ואז דיימון
אנונימית
דיימון חד משמעית.
^פאק אלייזה הוא כל כך יפה
איאן