5 תשובות
זה לא נורא
ממש לא נורא ולא פתטי, לגיטימי לגמרי.
לא פתטי לגיטימי את פשוט רוצה אהבה
הגיוני ונורמלי
הכל טוב, כמעט כולם בימינו נמצאים באתרי הכרויות
באותו הנושא: