7 תשובות
להפסיק לחזור אליו
לעשות רשימה של סיבות לא לחזור אליו, להעלות את האגו של עצמך ולהבין שזה מיותר
בהצלחה :)
לא לחזור על טעות פעמיים.
לא חוזרים על אותה טעות פעמיים.
היית, חווית, עברת, למה את צריכה את זה שוב? תתקדמי הלאה תמצאי דברים יותר טובים :)
להחליט אחת ולתמיד שאת לא תתני לעצמך לחיות בתוך לופ חסר תועלת ולמחוק את השיחות שלכם ולחסום אותו.
תחשבי שזה כמו ספר שאת קוראת שוב ושוב ואת יודעת מה יהיה שם ואת יודעת איך זה יגמר..
גם אני כמוך..אבל מה שעוזר לי זה בעצם להבין שזה לא יחזור לעולם כי זה פשוט לא התאים ואני תמיד מדמיינת כאילו הוא כבר לא בעולם יותר ואז איך הייתי מסתדרת בלעדיו מעולה...וגם תחשבי על התקופה לפניי שהכרת אותו ואיך שהיה לך גם אז טוב,רק טוב שונה...ותנסי להבין שזה פשוט נגמר ויש עוד מלא שיירצו אותך והוא פשוט הפסיד בחורה מושלמת!!!!!!!!!