5 תשובות
לפני שקראתי הכל רציתי לרשום לך שהוא מגזים, אבל אני יכולה עכשיו להבין אותו, יום הולדת שכולם בה בנים? הוא כנראה דואג ומקנא לך, מצד שני אותו אחד הוא ידיד טוב שלך וזה לא יהיה נעים אם לא תלכי, תנסי לשכנע את חבר שלך לבוא איתך, מה שלא יקרה אל תשקרי לו.
שואל השאלה:
לא אשקר לו. אבל הוא לא ירצה לבוא, זה די יורד מהפרק.
אנונימית
הוא אולי החבר שלך אבל הוא לא יכול להחליט לך על החיים..
יש הבדל בין קנאי לאובססיבי
אל תתני לו לשלוט על מה תעשי ומה לא אם את רוצה תלכי
את בוחרת בסופו של דבר מה לעשות, אני אישית מציעה לך לחפש תירוץ טוב בשביל אותו ידיד ללמה לא באת, או שפשוט תספרי לו את האמת אם נוח לך.
אולי באמת תציעי לו לבוא איתך זה רעיון ממש טוב תהני איתו שם ביחד ולא תיהיי לבד עם חברה וכל הבנים :)