3 תשובות
תנסי לדבר איתה בעדינות ולתמוך בה, כרגע היא צריכה אותך . שתיהי לידה ותעזרי לה.
תכתבי לה מכתב, לדעתי זה ירגש אותה מאוד.
קחי אותה תשבו רק שניכם תדבר איתי איתה ופשוט תגידי חה כל מה שאת מרגישה תוציאי את זה בדיוק כמו שאמרת לנו פה
באותו הנושא: