5 תשובות
זה סבבה
זה בסדר אבל אין הרבה חשיפה בשעות האלה
עדיף כבר מחר
עדיף כבר מחר
לא, צריך לנדות אותך מהחברה כי העלת את התמונה יום אחרי.
נו באמת..
נו באמת..
זה מעולה.
הרבה מסכמים את היומולדת בתמונה או בפוסט יום אחרי כי לא הספיקו באותו היום
מזל טוב❤
הרבה מסכמים את היומולדת בתמונה או בפוסט יום אחרי כי לא הספיקו באותו היום
מזל טוב❤
עדיף שלא תעלי עכשיו אין פעילים בשעות האלה
באותו הנושא: