9 תשובות
המקסימום זה תפסו אותי מאוננת
אנונימית
כלום זה טבעי
באותו רגע בשוק ואז אחרכל צוחקת
מה יש לעשות?
קרה קרה ממשיכים הלאה
קרה קרה ממשיכים הלאה
הייתי ממש מתבייש ולא מדבר על זה ואם אמא שלי הייתה שואלת הייתי קצת מספר ובגלל שאני כנראה בוגר אז פעם הבאה אנעל את הדלת
מתה במקום
אנונימית
מסמיקה כרגיל
פדיחה אבל מה נעשה
נועל את הדלת טוב יותר
באותו הנושא: