4 תשובות
תשלחי הודעה דחוף
מכיר את הבית ספר
אם יש לך ציונים טובים אז כן
שואל השאלה:
גם אני מכירה את הבית ספר ולא רק זה גם ילדים משם
אין לי ציונים טובים ואני לא הגשתי מבחנים
אני ככה מלנשור ואני לא יודעת אם יקבלו אותי באמצע שנה ועוד זה שהייתי בפנימיה וכל מיני תיקים שיש לי מהעבר למרות שהרבה שם כאלה זה לא מועיל לי
אנונימית
אין שם ילדים כאלה
ויצו זה בסדר לילדים שמתקשים לא לילדים עם עבר פלילי בתי ספר כאלה זה נעמת וכו