6 תשובות
את תגיעי עוד פעם
יש מצב תגיעי עוד פעם
אז היית בחמות ,ביג דיל ...
לא כזה נורא
ממש מבאס.. אבל לא נורא, בטח עוד שאלה שלך תגיע והפעם לא תפספסי
אנונימית
כן אני מכיר את זה אבל לפחות הגעת לחמות