13 תשובות
לא מכירה את הזמרת ועברתי לאמצע השיר והוא נשמע די טוב
וואי אני אוהבת את הלהקה הזאת.
השיר נהדר והזמרת כוסית.
השיר נהדר והזמרת כוסית.
אני ממש אוהב את הלהקה
ולאיימי יש קול מדהים וחזק ובאמת שהם אחת
מהלהקות שאני הכי אוהב
ולאיימי יש קול מדהים וחזק ובאמת שהם אחת
מהלהקות שאני הכי אוהב
לא אהבתי
שיר ממש טוב
שיר טוב, למרות שהוא לא כמו שאר החומר שלהם. איימי לא רצתה שהראפר ההוא יהיה שם, היא כמעט ביטלה את החוזה עם החברה בגלל זה.
ממש אוהבת את השיר הזה...עדיין שומעת אותו
זמרת מעולה
זמרת מעולה
פליז אל תמחקו זה לא ממש קשור אבל אתה יכול להסביר לי איך עשית שהסרטון מיוטיוב יהיה בתוך השאלה?
אנונימית
השיר מהמם, את הזמרת אני רק מכירה משיר כזה ומאוד אחד ככה שאין לי ממש דעה עליה.
אני ממש אוהבת את השיר גם אני עדיין שומעת אותו. גם הקול של הזמרת מרגיש לי מיוחד
אנונימית
^^ את פשוט עושה בשאלה שלך 'צרף קישור' ואז כשאת מעלה את השאלה זה מופיע ככה.
the lady of hell
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
בכיף^^.
באותו הנושא: