7 תשובות
יהודה נראה לי, משום שכולם אחריו רק הלכו והדרדרו; ניהיו יותר הלניסטים, זילזלו ביהדות וכו'.

אפילו הסברתי פעם באיזה שאלה למה אני חושבת שדווקא אלכסנדר ינאי היה יותר שלילי, תהנה-
שואל השאלה:
וזה מה שיפה בינאי.. הוא רצח אלפי פרושים..
נשמע מקסים
שואל השאלה:
היה מלך מאוד חזק, מאוד מתקדם, היה לו חזון די מודרני בקשר ליהודה, והוא ידע איך לפעול כדי להגשימו.
שואל השאלה:
זה מקסים בהתחשב בעובדה שהוא ניסה לעצור את הפיכת הפרושיות ליהדות היחידה.
כמו שנפוליאון טבח באיכרים מלוכניים במחוז וונדה - האקט עצמו אולי בעל מוסר מפוקפק, אך הוא היה הכרחי ומנע תופעה נוראית.
האלטלנה והסזון על אותו עיקרון גם כן.
^ חחח איבדתי אותך עוד בתגובה הראשונה
בוא נגיד שניצחת פשוט, אני לא מספיק מבינה בנושא כדי להתווכח איתך על זה
שואל השאלה:
all i do is win win win