6 תשובות
כן
אבל הדגש הוא על הנובי גוד. בנוסף יש להם את "הנובי גוד הישן" שהוא חג של הכנסייה הרוסית בלבד כשבוע לאחר מכן
אבל הדגש הוא על הנובי גוד. בנוסף יש להם את "הנובי גוד הישן" שהוא חג של הכנסייה הרוסית בלבד כשבוע לאחר מכן
נובי גוד זה השנה החדשה שלהם
חג המולד כנראה כי הם נוצריים
חג המולד כנראה כי הם נוצריים
כן
יש כאלה שכן אבל הדגש יותר על נובי גוד
אנונימית
כן נובי גוד זה שנה חדשה זה חג שהוא לא דתי הוא אזרחי
באותו הנושא: