7 תשובות
שואל אותו היכן ההורים שלו
שואל אותו אם הוא הלך לאיבוד, ושואל אותו אם יודע מה המספר של הוריו
תלוי עד כמה קטן ואיפה אנחנו.
לא מתעניין בו ממש, יש גן ילדים ליד הבית שלי וכל עוד אין סימנים של מצוקה כמו בכי או מבטים מפוחדים אני לא אהיה מודאג עבורו.
אשאל אותו אם הוא בסדר והלך לבדוק מה איתו והעזור לו למצוא את ההורים שלו, בטוח החזיק לו יד
ניגש אליו ושואל אותו אם הוא נאבד והיכן ההורים שלו ואם הוא יודע מה המספר
פונה אליו ורואה אם הוא צריך עזרה וגם אם לא אעזור לו בכול מקרה במה שהוא לא עושה..