6 תשובות
אין מטרה כזו, לאף אחד לא חילקו ספר הוראות או חוברת הדרכה בלידה שלו. בסופו של דבר, כל אחד צריך למצוא לעצמו את המטרה המדוברת הזו.
שואל השאלה:
אז מה אז סתם נבראנו כך ללא מטרה??
אנונימי
בערך.
בני האדם וכל יצור חי אחר נוצרו בשביל להתרבות, לשרוד ולהמשיך את הזן שלהם. עם השנים בני האדם הציבו להם מטרות שונות כמו (למשל: להתחתן, להוציא תואר, לעבוד וכאלו) אבל במקור המטרה שלנו הייתה להתרבות כדי לא להיכחד.
אני לא יודעת
אני מאמינה שאנחנו תופעות לוואי.
שואל השאלה:
אז למה חיים אם בסוף מתים ?? משמע שיש סיבה / מטרה שלשמה באנו לעולם כך בכל זאת אני תושב...
אנונימי