5 תשובות
כן
אנונימית
כן, אחרי ניתוח שעברתי הייתי משעלת המון דם, אבל הרופא אמר לי שזה טבעי.
כן
סתם קורה לי ועובר לפעמים בלי ליחה אני יורקת דם
ממליצה ללכת לרופא (אם לא עברת בזמן האחרון ניתוח)
זה יכול להיות שחפת
אנונימית
פעם אחרת אחרי איזה שבוע שהשתעלתי כמו בהמה.
קמתי בבוקר להוציא ליחה ואז יצא קריש דם( פס כזה של דם)
שאמרתי את זה לרופא היא אמרה שזה בגלל שהשתעלתי הרבה .
אנונימית