4 תשובות
מצטרפת לשאלה!
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי עם מי ללכת .. איזה גמורה אני
אין לי עם מי ללכת .. איזה גמורה אני
אנונימית
זה נורא שונה 14 ו16.... ל14 יש מסיבות מסויימות ול16 זה לא בדיוק ביחד..
אנונימית
את מחפשת שתי סוגים שונים של מסיבות... אם את מעל 16 עדיף לך ללכת למסיבה במרכז לדעתי ומתחת תחפשי באינסטגרם אנשים מעלים לסטורי לפעמים
באותו הנושא: