5 תשובות
יכול לעבוד מאוד
HOH
תתאבחני בסכיזופרניה והפרעות אכילה ויאללה ביי
תקשיבי אני לא מזלזלת במצב הנפשי שלך, אבל אל תוותרי לעצמך כזה מהר.
קל להגיד "אני לא מסוגלת" אבל החוויות האלה זה מה שמחשל אותך. אני מכירה מישהי שהתגייסה והתחילה לחטוף חרדות, חבר שלה נפרד ממנה, היא התחילה ללכת לפסיכיאטר ולקב"ן על בסיס קבוע כדי לנסות להתמודד. המפקד שלה לא סובל אותה והיה לה קשה
אבל יודעת מה אחרי תקופה ארוכה שהיא בכתה לי כל יום כמה קשה לה והיא לא מסוגלת היא עוד רגע משתחררת ויש לה חבר חדש מדהים, היא שיקמה את היחסים עם המפקד שלה והוכיחה את עצמה והיא התפתחה והתעצבה כבן אדם. היא התחזקה.
אני לא מזלזלת , אני רק אומרת שאל תוותרי לעצמך. צבא זה גם לא בית ספר שאת יכולה להגיד "לא מתאים לי" ולהפסיק להגיע ויעבירו אותך לפרויקט הילה.
אז תעשי מאמץ אני בטוחה שאת עוד תתחשלי מזה. אל תדאגי זה משתפר.
אני אגב השתחררתי כבר
אנונימית
לכי דברי עם קבן ואל תוותרי ותגידי כמה קשה לך וכל מה שאמרת פה ותגזימי את זה אפילו יותר
תבקשי קבן ותגידי לו את כל זה