4 תשובות
שואל השאלה:
כן אני לא סוכרת איך קוראים לה ,
ודודה שלי שוטרת. דיברנו על זה והיא רצתה ךעסור
כן אני לא סוכרת איך קוראים לה ,
ודודה שלי שוטרת. דיברנו על זה והיא רצתה ךעסור
אנונימית
זה בעיה כי אם הוא אלים אז מן הסתם שאם היא תתלונן במשטרה הוא מסוגל אפילו להרוג אותה.
את לא תצליחי באמת לעזור לה
במצב כזה רק משטרה תעזור
במצב כזה רק משטרה תעזור
וואיי מוכר לי ממש
אנונימית
באותו הנושא: