התחברות
הרשמה
קיבלתי את האייפון 11,איך אני עושה את הדבר הזה של הan emoji?
22 בדצמבר 2019, 17:11
iphone
אייפון 11
Emoji
תשובה אחת
animoji לכי להודעות ושם יש כזה כפתור של סטקרים עם אופציה להוסיף
❤
❤stonewow
באותו הנושא:
קיבלתי אייפון ואני יודעת שיש הרבה דברים שיש רק באייפון וזה
איך עושים את הדבר הזה שתוקע את האייפון בטלפון בעברית?
מה הדבר הכי קיצוני שהייתם עושים כדי לזכות באייפון x s mex?
אתם חושבים שהמצלמה של האייפון x ואייפון 8 אותו הדבר או שהאייפון x יותר טוב?
סוףסוף קיבלתי את האייפון שחיכיתי לו 300 שנה
מה זה הדבר הזה באייפון ואיך עושים את זה
יש מקלדת שאפשר להוריד לאנדרואיד כמו שמורידים לאייפון emoji?
קיבלתי אייפון 8 מתנה כדאי לי למכור אותו ולקנות את האייפון 8 פלוס?
מה קורה לאייפון אם אני נכנסת לדבר הקולי הזה ואומרת אייפון אייפון אייפון...?
למה שאני באינסטגרם זה עושה רטט כיאילו קיבלתי הודעה אבל בעצם לא קיבלתי שום הודעה?
נכון באייפון 8 יש דבר כזה שאפשר לצלם את המסך כאילו בסרטון איך עושים את זה?